شش ستون عزت نفس

شش ستون عزت نفس

 
شش ستون عزت نفس ، یکی از هنرهای مدرس خوب که قصد آموزش عزت نفس را دارد این است که مولفه های مهم عزت نفس رو آموزش بده. در این ویدیو قصد داریم مهمترین مولفه های عزت نفس، یعنی شش ستون عزت نفس را به شما بزرگواران معرفی کنیم.
 
 
 
 
در فضای اینترنت آموزش های بسیار زیادی در مورد عزت نفس هست ولی موضوعی که مهمه اینه که کدوم یکی از این آموزش ها تکرار پذیره؟تکرار پذیر یعنی چی؟ یعنی توی زندگی یک فردی که توی امریکا زندگی میکنه جواب بده، توی یک فردی که توی قبیله شون مثلا در آمازون زندگی میکنه جواب بده،  تو زندگی یک فرد آفریقایی، یک فرد چینی و یک فرد ایرانی جواب بده. اگر یک آموزش تکرار پذیر شد یعنی آموزش علمیه، یعنی قابل تکرار در زندگی منم هست و برای منم جواب میده و کاربردیه.حالا مسئله ای که وجود داره اینه که آموزش هایی که در سطح اینترنت وجود داره زیاد علمی نیست. یکی در میون شاید حالا علمی باشه بقیه تجربی باشه، یکی از ویژگی های دوره ی خود عزتمند اینه که بر اساس علم پایه­اش چیده شده و بسترش کلا مباحث علمیه!مثال­ هایی از زندگی شخصیم گفته میشه، مثال­ هایی از تجربیاتم گفته میشه، مثال هایی از حدود ۳۰۰ نفری که از پارسال تا الان در مورد عزت نفس با اون ها جلسه مشاوره داشتیم گفته میشه و بازخوردها رو داخل دوره بیان می­کنیم. یکی از قسمت های بسیار مهم در دوره ی خود عزتمند، شش ستون عزت نفسه که این جز مطالب علمی این دوره است و همین قسمت، آموزش های بسیار زیادی داره فردی که میخواد ساختمون عزت نفسش رو بسازه باید شش تا ستون براش بکاره
 
  1. اولین ستون زندگی آگاهانه است، آگاهانه زیستن.
  2. دومین ستون پذیرش خودم، پذیرفتن خود و شرایطی که داریم.
  3. سومین ستون مسئولیت پذیری، اینکه من نسبت به کارهایی که می­کنم مسئولیت پذیر باشم.
  4. چهارمین ستون زندگی جرئت مندانه.
  5. پنجمین ستون هدفمندی.
  6. و آخرین ستون که بسیار مهمه، یکپارچه زندگی کردنه.

به همین خاطر دومین جلسه از دوره ی خود عزتمند یک جلسه ی فوق العاده پرباره که در مورد هر کدوم از این مطالب صحبت های بسیاری ارائه میشه مثلا در قسمت هدفمندی ما یک دوره هدیه میدیم به شرکت کننده ها، یک دوره که در سایت قرار دادیم، افراد میان تهیه می­کنند هزینه­اش ۱۰۰ هزارتومنه اما برای شرکت کننده های دوره­ی خود عزتمند به صورت هدیه ارائه میشه که افراد بتونند به صورت دقیق و متمرکز نزدیک به ۱۰۰ دقیقه آموزش ببینند در مورد هدفمندی.پس دوره ی خود عزتمند خیلی قشنگ و حرفه ای میتونه زندگی شما رو بسازه. مشتاق دیدار شما در این دوره هستم! 

شما می توانید فایل pdf این مقاله را از اینجا دانلود کنید.

دانلود pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *